Neděle

Od rána jsem se snažila pracovat a šlo mi to výborně. Byd uklizen, prádlo vypráno, oběd uvařen. A abych splnila malé předsevzetí 190 sedůlehů. Svátek matek jsme trochu oslavili u Hanči a Fida´. Koupily jsme krásné květiny a s Kačkou přidaly i pusu. Porazily dědu a babičku v prší a vyrazily na akci S rodinou do Vesce.

Měla hrát kapela Těla, ale přijely jsme pozdě. Kačka se nafoukla a tak si to asi moc neužila. Jo Těla jsou pro ni více srdeční záležitost, než pro mne. Ne, že by znala nějakou písničku, ale hraje v nich její pan třídní učitel a tom může oči nechat. Hold musíme na Těla do Areny, ať to stojí, co stojí. A tak když jsem byla v půjčovně bruslí, kde bylo školení pro brigádníky, trochu zlobila. Ale školení proběhlo zdárně a snad z toho bude hezká brigáda. Půjčovat brusle a učit na nich jezdit, může být podobná zábava, jako v zimě učení lyžování. A hlavně pro mne fajn odpoledne s fajn lidmi.

Večer jsme dopsaly domácí úkoly a hurá na kutě.